Важливим є не кількість знань,
а їх якість.
Можна знати дуже багато,
Можна знати дуже багато,
та не знати самого потрібного.
Л. М. Толстой
Науково – методична проблема,
над якою працює методоб’єднання:
Застосування новітніх технологій навчання та
корекційної роботи в процесі формування соціальних якостей та розвитку
креативності, інтелектуального та творчого потенціалу учнів
учитель математики, учитель вищої
кваліфікаційної категорії, учитель – методист.
Класний керівник 9 – Б класу.
Кабінет № 22.
Класний керівник 9 – Б класу.
Кабінет № 22.
Науково
– методична проблема, над якою працює
вчитель
Використання
прийомів розвиваючого навчання на уроках математики для розвитку
інтелектуального потенціалу учнів
Учитель географії, учитель вищої
кваліфікаційної категорії, старший учитель.
Класний керівник 8 – Б класу.
Кабінет № 30.
Класний керівник 8 – Б класу.
Кабінет № 30.
Науково
– методична проблема, над якою працює
вчитель
Використання
прийомів діяльнісного навчання на уроках географії, навколишнього світу для
формування еколого – моральних якостей.
учитель математики, учитель ІІ
кваліфікаційної категорії.
Класний керівник 8 – А класу.
Кабінет № 34.
Класний керівник 8 – А класу.
Кабінет № 34.
Науково
– методична проблема, над якою працює
вчитель
Використання
інтерактивних вправ на уроках математики для розвитку логічного мислення
Науково
– методична проблема, над якою працює
вчитель
Науково
– методична проблема, над якою працює
вчитель
Інтерактивні
методи навчання у формуванні соціальної компетентності особистості шляхом
становлення екологічної культури
Науково – методична проблема, над якою працює вчитель
Використання зв’язку вивчених тем з навколишнім середовищем з метою формування позитивної мотивації навчання в контексті реалізації стратегії соціалізації особистості
Немає коментарів:
Дописати коментар